Език: BG
Валута: BGN
  • BGN
  • RON
  • RUB
Вход с Facebook

Новини

Brother: 4 лесни начина да защитите принтираната информация

Дата: 17 Юли 2019

Много бизнеси разбират колко важна е сигурността на данните и имат солидна ИТ стратегия как да предпазят поверителната информация. Често обаче разпечатките могат да бъдат пренебрегнати.

 

 

Сървърите предлагат място за съхранение с контролиран достъп. Компютрите, лаптопите и таблетите са криптирани с пароли. Отделни файлове или бази данни също могат да имат допълнителна защита. Но какво се случва, когато поверителната информация трябва да бъде принтирана?


Щом веднъж сте получили достъп до конфиденциални документи, те често са изпращани като заявка за разпечатка към принтера, който не е така осигурен, както останалата част от вашата ИТ мрежа. Точно там те биха могли потенциално да бъдат “прихванати“. За щастие има няколко простички решения, с които да предотвратим попадането на информация в грешните ръце.


Японската компания Brother споделя с потребителите 4 съвета, които ще им помогнат да повишат сигурността при разпечатването на документи:

 

 

Проследяване на печата
Първата стъпка към подобряването на сигурността на вашите разпечатки е да определите потенциалните рискове за вашите данни. За да го направите, е необходимо да знаете кой, какво и кога принтира. Можете да го постигнете чрез инструмент за управление на печата.

 

Това е опростен софтуер за управление, което ви дава по-голям контрол, като ви помага да следите потреблението и разходите. От него можете да изготвяте отчети. А това означава, че ще имате проследяемост - от съществено значение в случай на пробив в сигурността, тъй като можете бързо да идентифицирате какви данни са отпечатани или обработени.

 

Разрешение за ползване само от оторизирани лица
Колко от нас са изпращали документ за разпечатка, продължавали са към друга задача и са забравяли да приберат разпечатания лист от принтера? Не е невъзможно да се случи.


Пресметнато е, че обикновеният служител оставя на принтера около 600 листа хартия годишно. Ако този документ съдържа поверителна информация, данните могат да попаднат у неподходящ човек.

 

Brother съветва служителите да използват PIN или Near Field Communication (NFC) карта за автентификация, за да отключат принтера. Така ще се ограничи рискът да бъде прихваната чувствителна информация и ще се намали преразходът при принтиране. Това е особено полезно за отдели като Човешки ресурси, Правен отдел или Финансов отдел, които боравят с много поверителни документи.

 

Заключване на ресурсите
За отделите, където постоянно се обработва поверителна информация, може да се постави дори по-високо ниво на защита на разпечатките.


При някои принтери има опция за заключване на всички функции за печат, докато не се впише оторизиран служител. Могат да се поставят и

специфични времеви ограничения за събиране на документите, като след определения период от време принтерът изтрива данните.
Те могат да бъдат настроени в зависимост от нуждите на потребителите, без значение дали става въпрос за часове или дни. При някои устройства може да се използва и Active Directory на Microsoft или LDAP сървър за автентификация, за да се управлява достъпът до конкретния принтер.

 

Сигурност при сканиране
Мерките за сигурност не бива да се ограничават единствено до разпечатаните документи. Можете да защитите и сканираната информация като PDF файл с въвеждане на PIN парола или като използвате протокол за защитен трансфер на файлове (SFTP). Сканирането през SFTP гарантира, че всички качени документи са 100% защитени.


Това позволява на потребителя да изпрати сканирани данни до себе си или до клиент, както обикновено, но е добавено допълнително ниво на криптиране. По този начин, дори и някой от сканираните документи да бъде засечен, информацията все още е сигурна и защитена.


„Сигурността на данните е на фокус в ИТ индустрията вече години наред. При работата с физически документи, обаче, постигането на защита от неоторизиран достъп е истинско предизвикателство. Затова Brother разви и предлага тези решения за сигурност на печатната информация, които ще помогнат за реализиране на цялостната стратегия за сигурност на компаниите,“ коментира Ива Тотева, Мениджър „Продажби и маркетинг“ в Brother България.

 

Brother: 4 лесни начина да защитите принтираната информация

Дата: 15 Юли 2019

Много бизнеси разбират колко важна е сигурността на данните и имат солидна ИТ стратегия как да предпазят поверителната информация. Често обаче разпечатките могат да бъдат пренебрегнати.

 

Сървърите предлагат място за съхранение с контролиран достъп. Компютрите, лаптопите и таблетите са криптирани с пароли. Отделни файлове или бази данни също могат да имат допълнителна защита. Но какво се случва, когато поверителната информация трябва да бъде принтирана?


Щом веднъж сте получили достъп до конфиденциални документи, те често са изпращани като заявка за разпечатка към принтера, който не е така осигурен, както останалата част от вашата ИТ мрежа. Точно там те биха могли потенциално да бъдат “прихванати“. За щастие има няколко простички решения, с които да предотвратим попадането на информация в грешните ръце.


Японската компания Brother споделя с потребителите 4 съвета, които ще им помогнат да повишат сигурността при разпечатването на документи:

 

Проследяване на печата
Първата стъпка към подобряването на сигурността на вашите разпечатки е да определите потенциалните рискове за вашите данни. За да го направите, е необходимо да знаете кой, какво и кога принтира. Можете да го постигнете чрез инструмент за управление на печата.

 

Това е опростен софтуер за управление, което ви дава по-голям контрол, като ви помага да следите потреблението и разходите. От него можете да изготвяте отчети. А това означава, че ще имате проследяемост - от съществено значение в случай на пробив в сигурността, тъй като можете бързо да идентифицирате какви данни са отпечатани или обработени.

 

Разрешение за ползване само от оторизирани лица
Колко от нас са изпращали документ за разпечатка, продължавали са към друга задача и са забравяли да приберат разпечатания лист от принтера? Не е невъзможно да се случи.


Пресметнато е, че обикновеният служител оставя на принтера около 600 листа хартия годишно. Ако този документ съдържа поверителна информация, данните могат да попаднат у неподходящ човек.

 

Brother съветва служителите да използват PIN или Near Field Communication (NFC) карта за автентификация, за да отключат принтера. Така ще се ограничи рискът да бъде прихваната чувствителна информация и ще се намали преразходът при принтиране. Това е особено полезно за отдели като Човешки ресурси, Правен отдел или Финансов отдел, които боравят с много поверителни документи.

 

Заключване на ресурсите
За отделите, където постоянно се обработва поверителна информация, може да се постави дори по-високо ниво на защита на разпечатките.


При някои принтери има опция за заключване на всички функции за печат, докато не се впише оторизиран служител. Могат да се поставят и

специфични времеви ограничения за събиране на документите, като след определения период от време принтерът изтрива данните.
Те могат да бъдат настроени в зависимост от нуждите на потребителите, без значение дали става въпрос за часове или дни. При някои устройства може да се използва и Active Directory на Microsoft или LDAP сървър за автентификация, за да се управлява достъпът до конкретния принтер.

 

Сигурност при сканиране
Мерките за сигурност не бива да се ограничават единствено до разпечатаните документи. Можете да защитите и сканираната информация като PDF файл с въвеждане на PIN парола или като използвате протокол за защитен трансфер на файлове (SFTP). Сканирането през SFTP гарантира, че всички качени документи са 100% защитени.


Това позволява на потребителя да изпрати сканирани данни до себе си или до клиент, както обикновено, но е добавено допълнително ниво на криптиране. По този начин, дори и някой от сканираните документи да бъде засечен, информацията все още е сигурна и защитена.


„Сигурността на данните е на фокус в ИТ индустрията вече години наред. При работата с физически документи, обаче, постигането на защита от неоторизиран достъп е истинско предизвикателство. Затова Brother разви и предлага тези решения за сигурност на печатната информация, които ще помогнат за реализиране на цялостната стратегия за сигурност на компаниите,“ коментира Ива Тотева, Мениджър „Продажби и маркетинг“ в Brother България.

 

Brother: 4 лесни начина да защитите принтираната информация

Дата: 15 Юли 2019

Много бизнеси разбират колко важна е сигурността на данните и имат солидна ИТ стратегия как да предпазят поверителната информация. Често обаче разпечатките могат да бъдат пренебрегнати.

 

 

Сървърите предлагат място за съхранение с контролиран достъп. Компютрите, лаптопите и таблетите са криптирани с пароли. Отделни файлове или бази данни също могат да имат допълнителна защита. Но какво се случва, когато поверителната информация трябва да бъде принтирана?


Щом веднъж сте получили достъп до конфиденциални документи, те често са изпращани като заявка за разпечатка към принтера, който не е така осигурен, както останалата част от вашата ИТ мрежа. Точно там те биха могли потенциално да бъдат “прихванати“. За щастие има няколко простички решения, с които да предотвратим попадането на информация в грешните ръце.


Японската компания Brother споделя с потребителите 4 съвета, които ще им помогнат да повишат сигурността при разпечатването на документи:

 

 

Проследяване на печата
Първата стъпка към подобряването на сигурността на вашите разпечатки е да определите потенциалните рискове за вашите данни. За да го направите, е необходимо да знаете кой, какво и кога принтира. Можете да го постигнете чрез инструмент за управление на печата.

 

Това е опростен софтуер за управление, което ви дава по-голям контрол, като ви помага да следите потреблението и разходите. От него можете да изготвяте отчети. А това означава, че ще имате проследяемост - от съществено значение в случай на пробив в сигурността, тъй като можете бързо да идентифицирате какви данни са отпечатани или обработени.

 

Разрешение за ползване само от оторизирани лица
Колко от нас са изпращали документ за разпечатка, продължавали са към друга задача и са забравяли да приберат разпечатания лист от принтера? Не е невъзможно да се случи.


Пресметнато е, че обикновеният служител оставя на принтера около 600 листа хартия годишно. Ако този документ съдържа поверителна информация, данните могат да попаднат у неподходящ човек.

 

Brother съветва служителите да използват PIN или Near Field Communication (NFC) карта за автентификация, за да отключат принтера. Така ще се ограничи рискът да бъде прихваната чувствителна информация и ще се намали преразходът при принтиране. Това е особено полезно за отдели като Човешки ресурси, Правен отдел или Финансов отдел, които боравят с много поверителни документи.

 

Заключване на ресурсите
За отделите, където постоянно се обработва поверителна информация, може да се постави дори по-високо ниво на защита на разпечатките.


При някои принтери има опция за заключване на всички функции за печат, докато не се впише оторизиран служител. Могат да се поставят и

специфични времеви ограничения за събиране на документите, като след определения период от време принтерът изтрива данните.
Те могат да бъдат настроени в зависимост от нуждите на потребителите, без значение дали става въпрос за часове или дни. При някои устройства може да се използва и Active Directory на Microsoft или LDAP сървър за автентификация, за да се управлява достъпът до конкретния принтер.

 

Сигурност при сканиране
Мерките за сигурност не бива да се ограничават единствено до разпечатаните документи. Можете да защитите и сканираната информация като PDF файл с въвеждане на PIN парола или като използвате протокол за защитен трансфер на файлове (SFTP). Сканирането през SFTP гарантира, че всички качени документи са 100% защитени.


Това позволява на потребителя да изпрати сканирани данни до себе си или до клиент, както обикновено, но е добавено допълнително ниво на криптиране. По този начин, дори и някой от сканираните документи да бъде засечен, информацията все още е сигурна и защитена.


„Сигурността на данните е на фокус в ИТ индустрията вече години наред. При работата с физически документи, обаче, постигането на защита от неоторизиран достъп е истинско предизвикателство. Затова Brother разви и предлага тези решения за сигурност на печатната информация, които ще помогнат за реализиране на цялостната стратегия за сигурност на компаниите,“ коментира Ива Тотева, Мениджър „Продажби и маркетинг“ в Brother България.

 

MMD представя Philips 241B7QUBHEB и 272B7QUBHEB - хибридни USB докинг монитори

Дата: 08 Юли 2019

MMD, водещият специалист в областта на дисплеите и лицензен партньор на Philips за монитори, обявява пускането в продажба на 24-инчовия LCD монитор Philips 241B7QUBHEB и 27-инчовия LCD монитор с USB докинг станция Philips 272B7QUBHEB. Проектирани с мисъл за съвременните професионалисти, тези монитори разполагат с множество функции, които пестят време и подобряват производителността, за да опростят и улеснят работния ден. От гъвкавостта на USB докинг станцията с USB Type-C порт до визуалните характеристики на IPS технологията, и от сигурността на изскачащата уеб камера до комфорта на SmartErgoBase, тези нови монитори Philips са идеален инструмент за бизнес нуждите.


Простота и продуктивност
Philips 241B7QUBHEB и Philips 272B7QUBHEB разполагат с вградена USB докинг станция, оборудвана с DisplayLink технология, която предлага удобството на универсалната репликация на портовете, така че потребителите да могат бързо и сигурно да свържат своя лаптоп към мрежата, да прехвърлят файлове, да гледат видеоклипове и др., благодарение на един единствен USB кабел с тип C и тип A конектори. Всички периферни устройства, включително клавиатура, мишка и RJ-45 Ethernet кабел се свързват към докинг станцията на мониторите, намалявайки бъркотията на работното място, като същевременно повишават продуктивността. Благодарение на DisplayPort-out няколко дисплея с висока разделителна способност могат да бъдат свързани само чрез един кабел. Накрая, USB 3.2 високоскоростна технология за пренос на данни означава, че потребителите могат бързо да заредят ноутбука си директно от монитора, както и да предават свръхскоростни данни.

 

        

 


Привличащи погледа изображения
За професионалистите, които изискват кристални, детайлни изображения, работата с Philips 241B7QUBHEB и Philips 272B7QUBHEB със сигурност ще бъде истинско удоволствие. И двата монитора са оборудвани с IPS технология, която за разлика от TN панелите, постоянно предоставя наситени, живи цветове, чиято точност и яркост са идеални за графични дизайнери, CAD инженери, фотографи и видео редактори. IPS позволява и изключително широки зрителни ъгли от 178/178 градуса, което означава, че екранът може да се разглежда от почти всеки ъгъл, включително и в обърнат режим на 90-градуса. За още по-зрелищни визуализации 272B7QUBHEB разполага с CrystalClear Quad HD резолюция, както и с Ultra Wide-Color за забележително, брилянтно качество на картината и разкошни, искрящи цветове.

 


Защита за потребителите и околната среда
Philips 241B7QUBHEB и Philips 272B7QUBHEB включват набор от функции за защита, както на потребителите, така и на околната среда. Иновативната, сигурна Windows Hello™ изскачаща уеб камера с технология за лицево разпознаване може безопасно да се прибере, когато не се използва, като по този начин елиминира риска от любопитни очи. Физическият комфорт също е гарантиран, благодарение на щадящият зрението режим LowBlue, както и на ергономичната SmartErgoBase, която позволява на потребителите да позиционират монитора на точната височина и ъгъл, които отговарят най-добре на техните нужди. Околната среда също има полза от тези монитори, благодарение на технологии като енергоспестяващият PowerSensor, както и 85% рециклирана пластмаса, корпус без съдържание на PVC/BFR, без живак или олово и 100% рециклируеми опаковъчни материали.
 

 

BenQ BL2381T - Бизнес монитор с Eye Care технология

Дата: 02 Юли 2019

 

Корпоративно качество на изображението и ергономичен дизайн за подобрена продуктивност при работата

BenQ BL2381T бизнес монитор с Eye Care технология

 

 

Визуално представяне

 

 

Широки ъгли на видимост с IPS технология
С IPS (In-Plane Switching) технологията вие виждате точните цветове и изображения от всеки ъгъл. Големият 178° ъгъл на видимост е чудесен за работа и позволява няколко човека едновременно да преглеждат показваното, на екрана, съдържание.

 

 

 

 

 

16:10 аспектно съотношение
Широко екранното 16:10 аспектно съотношение предлага максимална разделителна способност от 1920x1200 пиксела и лекотата от преглеждане на документи и работа с няколко прозореца едновременно с минимално скролиране и прескачане между приложенията.

 

 

 

 


Комфорт при работа


Ергономичен дизайн
Лесно настройте височината, наклона, завъртането по вертикала и по хоризонтала на монитора, за да създадете перфектното работно място и да се насладите насладите на изображенията в максимална степен.

 

 

Дизайн без рамки, за по-голямо работно пространство
BL2381T се отличава със стилен дизайн без рамки, благодарение на който монитора изглежда по-лек и по-голям. Можете да сложите няколко монитора, един до други и да се насладите на по-голяма картина.


   TÜV Rheinland сертифициране
   Световният специалист по безопасност TÜV Rheinland удостоверява, че BL2381T с неговите Flicker-Free и Low Blue     Light технологии, е безопасен за очите ви.

 


  Brightness Intelligence технология
  Технологията Brightness Intelligence (B.I. Tech.) оптимизира представянето на монитора за работа и игри, предпазвайки очите    ви, докато същевременно ви предоставя максимално качество на изображението.


 Оптимизация на картината за перфектно съдържание
Технологията Brightness Intelligence (B.I. Tech) засича яркостта на показваното съдържание и автоматично го коригира така, че да изсветли тъмните сцените, без това да се отразява на светлите, за да ви осигури максимално ясна картина.

 

Елиминира напрежението на очите при всяко осветление на околната среда
Технологията Brightness Intelligence (B.I. Tech) може да определи силата на околното осветление и да направи автоматични настройки на яркостта, за да се насладите на максимално комфортно зрително изживяване.

 


  Low Blue Light технология
  Уникалната Low Blue Light технология на BenQ е проектирана да филтрира вредната синя светлина, ефективно намалявайки    умората и дразненето на очите.

 


  Flicker-free технология
  Flicker-Free технологията, елиминира трептенията на подсветката, при всички нива на яркост и ефективно намалява умората    на очите. Обикновените LCD екрани трептят 250 пъти в секунда. Дори и да не виждате тези трептения, то очите ви     определено ги усещат. Освободете очите си, от неприятното трептене, с преминаване на монитор BenQ с Flicker-free   технология.

 

 


  "Color Weakness" режим
  "Color Weakness" режимът, на BenQ, позволява на потребителите да настройват нивата на червеното и зеленото, които се     показва от монитора. След като червеното и зеленото бъдат неутрализирани, режимът осигурява комфортно зрително   преживяване за всички потребители и им помага да различат ясно отделните цветове. Освен това, "Color Weakness" режимът,   на BenQ, спомага за подобряване на гледането при хора с дефицит на червен или зелен цвят, като същевременно позволява на   потребителите да регулират нивото "Color Weakness" режима.

 

 


Green Policy Assurance


"Еко" монитор
BenQ BL2381T е сертифициран като EPEAT Bronze в USA, Canada, Germany, Energy Star 7.0, TCO 7.0 и ecoFACTS, за да улесни екологично съобразните решения за покупка на бизнеса, правителството и институциите.

 


Аудио удоволствие
Вградени говорители за перфектно аудиовизуално

20 УСПЕШНИ ГОДИНИ НА БЪЛГАРСКИЯ ПАЗАР ОТБЕЛЯЗА ЛИДЕРЪТ В ИТ ДИСТРИБУЦИЯТА POLYCOMP

Дата: 18 Юни 2019

20 Years Anniversary of PolyComp13 юни, София, НИМ: Със стилно парти за своите партньори, IT дистрибуторът PolyComp отпразнува 20 годишен юбилей. Знаковото място на събитието – Национален исторически музей – събра партньори, клиенти, служители и приятели на компанията, за да отбележат 20-годишния Път на успеха на фирмата - компания, преминала през много предизвикателства, за да се докаже и утвърди като лидер на пазара на информационни и комуникационни технологии в България! Елегантно кодирано в цялото събитие бе посланието за „пътят“ като метафора на непрекъснато движение, промяна и усъвършенстване.

„Скъпи партньори, клиенти и приятели, благодарим ви, че сте тук и вече 20 години вървим заедно и посрещаме предизвикателствата по общия ни път!“ поздрави гостите Надежда Генова, COO в PolyComp. “Това е свидетелство за вашата лоялност, за вашето доверие и най-добри чувства към семейството на PolyComp! Ценим високо подкрепата ви и сме щастливи, че през всички тези години изградихме не само едни прекрасни бизнес-отношения, но и най-топло и сърдечно приятелство, трайно партньорство отвъд официалния етикет – нещо толкова дефицитно в този светкавично променящ се и сякаш отчужден технологичен свят.”, допълни тя.

През 1999 г. историята на фирмата започва досущ като историите на големите ИТ гиганти: четирима приятели с идеи и ентусиазъм, в офис под наем, полагат основите на компанията, превърнала се в ключов фактор в българската IT среда впоследствие. PolyComp започва дейността си в едни трудни за България и бизнеса времена. Фирмата стартира като изцяло българска, частна дистрибуторска компания за доставка на едро на висококачествено IT оборудване и софтуер. Тя се позиционира като най-успешният път, по който технологиите достигат до клиентите. През годините екипът се разраства, партньорствата се увеличават. Днес PolyComp има изградени партньорски отношения с над 45 надеждни и утвърдени в цял свят производители на хардуерни и софтуерни продукти.

През 2018 г. дистрибуторът е отличен за най-голяма ИТ компания в България.

Wacom обнови графичният таблет Intuos Pro Small

Дата: 10 Юни 2019

Intuos Pro Small е последният модел от Pro серията на японският гигант Wacom с мощна функционалност и обновен дизайн.

 

 

 

Прецизност и висока производителност

Благодарение на Wacom Pro Pen 2 писалка с над 8000 нива на натиск и чувствителност на наклона, новият Wacom Intuos Pro Small ви гарантира творчески постижения занапред.

 

 

 

Wacom продължава да налага професионални стандарти в графичните таблети

Отличеният с награди Intuos Pro Small дава нови възможности за творчеството ви и допълва семейството на Intuos Pro, като същевременно е подходящ за всяко работно пространство. С Wacom Intuos Pro можете да рисувате картини, илюстрации и др., да редактирате снимки и видеоклипове, или да правите дигитален дизайн по по-естествен начин повече от всякога. Новият таблет е добре балансирана комбинация от технологии, използваемост и ергономичност.

 

 

 

Компактен и мобилен, с мощна функционалност

Точно както адаптиращия се хамелеон, така и новият Wacom Intuos Pro Small е подходящ за всеки работен процес и пространство.

Когато става въпрос за прецизност, изключително чувствителната писалка Wacom Pro Pen 2 е проектирана да бъде естествено продължение на ръката ви.

 

 

 

Интуитивна работа с пръсти

Предлага на потребителите по-ефективен работен процес с мултитъч функционалността, програмируемите бутони ExpressKeys, радиалното меню на таблета, както и двата странични бутона на писалката.

 

Brother предлага подобрено решение за управление на печата съвместно с YSoft

Дата: 29 Май 2019

В София, на 28-ми май, 2019 г. – YSoft® Corporation и Brother обявиха, че SafeQ® е налично като вградено решение за мултифункционалните модели на Brother. YSoft SafeQ осигурява на организациите възможност за централизирано управление на техните задачи за печат и дигитализиране на документи.


Бизнесите могат да се възползват от увеличена продуктивност, подобрена сигурност на документите и намалени разходи за обслужване. Компаниите могат да добавят нужните функции на YSoft SafeQ като софтуерни пакети или чрез индивидуални софтуерни модули. Клиентите на мултифункционалните устройства Brother могат да избират измежду функциите на YSoft SafeQ за управление на печата, за автоматично сканиране или комбинация от двете.

 

Софтуерното решение, предлагано от Brother и YSoft може да бъде адаптирано за нуждите на всяка компания, без значение от нейния размер. Благодарение на блоковата архитектура на YSoft SafeQ фирмите получават гаранция, че с нарастване на техния бизнес ще получат поддръжка по възможно най-ефективен начин.

 

 


Brother Embedded Terminal осигурява на потребителите и администраторите всички основни функции на YSoft SafeQ, включително печат при поискване, инструменти за намаляване на себестойността, работни процеси за увеличаване на продуктивността и детайлна отчетност. Клиентите на Brother могат да се възползват от YSoft SafeQ Advanced Scan Workflows, които трансформират повтарящите се процеси за обработка на хартиени носители в автоматични задачи за дигитално сканиране, обработка и сигурна доставка до предварително дефинирани дестинации. Освен това, процесите за сканиране поддържат и по-сложна обработка чрез използване на оптично разпознаване на символите (OCR), включително индексиране на текстове, което прави документите много по-лесни за откриване и редактиране.

 

 

„Съвместимостта на устройствата Brother с YSoft SafeQ ни позволява да разширим нашите предложения за печатни услуги и да осигурим усъвършенствано и гъвкаво решение за бизнеса, което същевременни е сигурно и ефективно,” каза Крис Маршал, Директор „Бизнес печат и решения“ в Brother International Europe. „Това партньорство е отговор на предизвикателствата и изискванията, пред които е изправен бизнесът по отношение на печатните услуги. Интегрираното решение се адаптира към нуждите на компаниите и им осигурява постоянно освобождаване на ценно време и ресурси,” добави той.

 

Brother предлага подобрено решение за управление на печата съвместно с YSoft

Дата: 29 Май 2019

В София, на 28-ми май, 2019 г. – YSoft® Corporation и Brother обявиха, че SafeQ® е налично като вградено решение за мултифункционалните модели на Brother. YSoft SafeQ осигурява на организациите възможност за централизирано управление на техните задачи за печат и дигитализиране на документи.


Бизнесите могат да се възползват от увеличена продуктивност, подобрена сигурност на документите и намалени разходи за обслужване. Компаниите могат да добавят нужните функции на YSoft SafeQ като софтуерни пакети или чрез индивидуални софтуерни модули. Клиентите на мултифункционалните устройства Brother могат да избират измежду функциите на YSoft SafeQ за управление на печата, за автоматично сканиране или комбинация от двете.

 

Софтуерното решение, предлагано от Brother и YSoft може да бъде адаптирано за нуждите на всяка компания, без значение от нейния размер. Благодарение на блоковата архитектура на YSoft SafeQ фирмите получават гаранция, че с нарастване на техния бизнес ще получат поддръжка по възможно най-ефективен начин.

 

 


Brother Embedded Terminal осигурява на потребителите и администраторите всички основни функции на YSoft SafeQ, включително печат при поискване, инструменти за намаляване на себестойността, работни процеси за увеличаване на продуктивността и детайлна отчетност. Клиентите на Brother могат да се възползват от YSoft SafeQ Advanced Scan Workflows, които трансформират повтарящите се процеси за обработка на хартиени носители в автоматични задачи за дигитално сканиране, обработка и сигурна доставка до предварително дефинирани дестинации. Освен това, процесите за сканиране поддържат и по-сложна обработка чрез използване на оптично разпознаване на символите (OCR), включително индексиране на текстове, което прави документите много по-лесни за откриване и редактиране.

 

 

„Съвместимостта на устройствата Brother с YSoft SafeQ ни позволява да разширим нашите предложения за печатни услуги и да осигурим усъвършенствано и гъвкаво решение за бизнеса, което същевременни е сигурно и ефективно,” каза Крис Маршал, Директор „Бизнес печат и решения“ в Brother International Europe. „Това партньорство е отговор на предизвикателствата и изискванията, пред които е изправен бизнесът по отношение на печатните услуги. Интегрираното решение се адаптира към нуждите на компаниите и им осигурява постоянно освобождаване на ценно време и ресурси,” добави той.

 

Logitech демонстрира успешното си портфолио за видеоконферентни решения

Дата: 22 Май 2019

На 15-ти май, 2019 г. в София – световноизвестната компания производител на компютърна периферия Logitech показа най-новите си продукти за видеоконференции. Портфолиото включва няколко категории продукти според предназначението им: класически конферентни камери, цялостни решения за зали и продукти за персонална употреба с компютър. Наборът от продукти за корпоративни видеоконференции предлага подходящ вариант за всеки размер стая – от малки кабинети до големи помещения за заседания. Тяхна отличителна особеност е възможността за работа с всякакви софтуерни приложения, лесната инсталация на различни операционни системи и мигновената пригодност за работа.

 

   

 


Моделите конферентни камери BCC950, Connect, Group, Meetup и Rally, както и техните съпътстващи аксесоари за закрепване и разширение, благодарение на които могат да се обхванат до 46 участници във видеоконференция, са налични на българския пазар.

 


MeetUp – първата в света 4К камера за малки стаи


Logitech MeetUp, модел специално проектиран за малки зали, предлага 120-градусова зона на покритие, така че никой да не липсва от картината. Той има три микрофона и автоматично адаптира картината спрямо околната светлина и действието в залата, благодарение на пълният набор от RightSense технологии. Моделът се отличава с 4K резолюция и петкратно увеличение, отличен звук, оптимизиран за малки помещения и възможност за добавяне на допълнителни микрофони.

 


Rally – премиум решението на Logitech


Logitech Rally е най-новото и в същото време най-доброто решение на Logitech, което може да се използва в различни по размер конферентни зали. Предлага 4K качество, 15Х увеличение, специално разработена аудио система, предоставяща отлично качество на звука и RightSense технологии за оптимизиране на картината. Системата е изградена на модулен принцип, който позволява към Rally да бъдат добавени допълнителен говорител или до 7 микрофона, което я прави подходяща за зали от 10 до 46 човека.

 


Logitech Tap е най-новият продукт на марката – 10.1-инчов тъч панел за управление на повикванията, който е съвместим с приложенията на Google, Microsoft и Zoom.


При персоналните решения върхът на гамата е 4K камерата Brio – първата в света 4К уеб камера, поддържаща RightLight 3 с HDR и сертифицирана за Windows Hello.


Портфолиото се допълва от слушалките за професионална употреба , сред които се откроява новият модел Logitech Zone Wireless – първите слушалки на компанията с ANC технология - проектирани да бъдат еднакво добри, както за работа, така и за музика, поддържащи QI технология за безжично зареждане.

 


RightSense технологии за оптимизиране на преживяването


Logitech RightSight™ - автоматично управление на камерата


Автоматично премества обектива на камерата и регулира мащаба, за да обхване всички участниците в срещата, без значение от формата или размера на помещението.


Logitech RightLight™ - оптимизация на светлината и цветовете


Оптимизира светлинния баланс и цветовете, давайки приоритет на лицата и пресъздавайки естествени тонове на кожата, дори при условия на затъмняване или задно осветяване.


Logitech RightSound™ - подобрено аудио


Подобрява яснотата на гласа чрез потискане на фоновия шум и ехото, автоматично изравнява нивото на гласовете и се фокусира върху говорещите в момента, така че всеки в срещата да може да чуе и да бъде чут.

 

«1 2 3 4 5 6 7 8 9 10» Страница 1 от 11